В кoмпaнії Solaris пoвідoмили, щo зa минулий, 2022 рік, кількість прoдaниx aвтoбусів бeз шкідливиx викидів впeршe пeрeвищилa прoдaжі трaнспoртниx зaсoбів нa дизeльнoму пaливі тa CNG, a https://vdombai.ru/otdyh-v-gorah-dombaya/ catalogue.biz.ua
Іспaнія стaлa нaйбільшим ринкoм збуту зaмість Пoльщі. Прo це пише Sustainable Bus.
Директор Solaris Хав\’єр Іріарте зазначив, що компанія планує знову вийти бери ринок автотранспорту для далеких перевезень але з екологічно чистими джерелами енергії і розширити ринок у США та Канаді.
«Сьогодні міста швидко ростуть. Вследствие 20 років у них проживатиме 70% населення. Така висока щільність населення загрожує великим збільшенням викидів — звідси важливість колективного транспорту сверх викидів, який зменшить автомобільний трафік. Наша місія — визначити напрямки розвитку автобусної галузі», — підкреслив він.
Ради його словами, минулий рік став от случая к случаю рекордних інвестицій у транспорт з нульовими викидами.
«У випадку з Solaris ця тенденція була навіть помітнішою, ніж держи всьому ринку. Сьогодні 86% наших замовлень — це транспортні засоби нате альтернативному приводі (включно з тролейбусами). У 2020 році таких замовлені було 44%, у 2022 — 55%», — додав Іріарте.
Директриса водневих автобусів розвивається найшвидше, багато в чому завдяки субсидіям Європейського Союзу. У 2022 році Solaris законтрактував 200-й сарай із таким приводом.
Минулого року було поставлено 1492 автобуси — це аккуратно такий самий результат, як у 2021 році. Однак, як підкреслив руководитель, це було отримано в набагато складніших умовах.
«За майже чверть століття ми продали 23 тисячі автобусів вплоть до 750 міст у 33 країнах. У 2012-2022 роках ми поставили 13,5% усіх автобусів з нульовим рівнем викидів — найбільше серед усіх виробників. У нас також 61% ринку водневих автобусів бери паливних елементах», — підсумував президент Solaris.