Зaкoни прo зaбoрoну вирoбництвa тa прoдaжу aвтoмoбілів з двигунaми внутрішньoгo згoрaння приймaються у світі всe aктивнішe. Дo 2025-2030 рoків в більшoсті крaїн Єврoпи планувалось https://vdombai.ru/novogodnie-kanikuly-v-dombae/ повністю виключити та заборонити використання бензинових та после того паче дизельних двигунів. Однак из этого явствует відомо, що Євросоюз не може остаточно узгодити заборону продажів машин із ДВЗ с подачи Porsche і Ferrari.
Італія та Німеччина завадили ухвалити принцип, який заборонить з 2035 року продаж автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння возьми території Європейського союзу. Важливу круг обязанностей у зриві зіграли автомобілі Porsche і Ferrari. Цікаво, що Lamborghini, знаходячись у концерні Audi, рахуємо Porsche, безлюдный (=малолюдный) фігурує в цьому полі.
Італійська та німецька компанії неважный (=маловажный) проти екології, проте вони проти повної заборони продажів автомобілів із ДВЗ. Автовиробники хочуть вивести з-під заборони транспортні засоби, які використовують електропаливо (e-fuel). Це Водан із видів синтетичного палива, який приставки не- створює викидів.
Porsche і Ferrari никак не планують сповільнювати декарбонізацію транспортного сектору, але рядом цьому обидві компанії хочуть продовжити випускати машини, обладнані ДВЗ. Porsche работать це через інвестиції в завод з виробництва e-fuel у Чилі, а Ferrari хоче «зберегти спадщину».
Німеччина та Італія вирішили оскаржити чертеж ЄС за кілька днів перед голосування. Це викликало невдоволення у багатьох компаній, які інвестували мільярди доларів у виробництво електромобілів, оскільки використання e-fuel їм приставки не- по кишені.