Дo 2030 рoку Нью-Йoрк плaнує пeрeвeсти міський пaрк кaршeрингу нa eлeктрoмoбілі тa трaнспoртні зaсoби, oблaднaні під пoтрeби «візoчників». Відпoвіднo дo ініціaтиви Green Rides (Зeлeні пoїздки), у 2024 рoці нa таких транспортних засобах повинні виконуватися 5% всіх поїздок из-за наймом, у тому числі сервісів Uber та Lyft.
Плановий показник 2025 року — 15%, 2026 року — 25%. Повністю перескочить на електромобілі та автомобілі, обладнані пользу кого гостей у інвалідних візках, місто планує перед 2030 року. Сервіси Uber та Lyft, сад яких у Нью-Йорку сукупно налічує 78 000 транспортних засобів, також взяли для себе зобов\’язання перейти для електромобілі до 2030 року.
Пользу кого здійснення цих ініціатив міській владі доведеться вирішити питання щодо зарядної інфраструктури. Наразі доступна ради містян зарядна мережа Нью-Йорка налічує близько 200 швидкісних терміналів постійного струму та 1000 пристроїв type 2 ради електромобілів. Міський департамент транспорту та приватні фірми планують швидко розширити зарядну інфраструктуру, щоб задовольнити потреби більшого електропарку.
Згідно з дослідженням Міської комісії з таксі та лімузинів (TLC), в даний часок на ліцензовані автомобілі агентства припадає приблизно получи 4% викидів транспортних засобів міста. Ініціатива Green Rides компанії спрямована бери покращення екологічної ситуації у місті. Загалом раньше 2030 року Нью-Йорк планує скоротити викиди від транспорту частично.
Очікується, що до 2027 року если досягнуто паритету цін між електромобілями та автомобілями з ДВЗ, а раньше 2035 року — викидами від них. Важливим чинником у досягненні цих цілей стануть федеральні та державні стимули к покупців електромобілів.