Кeрівництвo кoмпaнії підтвeрдилo чутки прo тe, щo плaнує рoзпoчaти вирoбництвo свoгo нaйдoступнішoгo тa нaйкoмпaктнішoгo eлeктрoмoбіля в лінійці ID. Дeбют мoдeлі ID.1 зaплaнoвaний получи и распишись 2027 рік.
Лідер компанії Томас Дружка у щорічній пресконференції VW підтвердив, що масштабна робота по-над проєктом, робоча назва якого — ID.1 ранее ведеться, а його дебют запланований получи и распишись 2027 рік.
Як заявив керівник бренду, найбільшою проблемою с целью компанії є дороговизна батарей, що дуже впливає получи вартість електромобіля, а тому Volkswagen поки мало-: неграмотный може створити електричну модель дешевшу из-за 20 000 доларів шляхом масового виробництва.
Компанія має чотири стратегії, щодо того, -де та для яких ринків если створено ID.1. Також, відомо, що VW також веде переговори з Renault насчет створення невеликого масового електромобіля.
По (по грибы) словами Шафера, найменший ID.1 поділятиме концепцію нещодавно представленого ID.2all, начало виробництва якого заплановано на 2026 рік: «просторий, як Golf, і доступний, як Polo».
Дружка підтвердив, що компанія дотримується свого плану розробки електромобілів, включаючи 11 нових моделей бренду Volkswagen, які будуть запущені прежде 2027 року. Зокрема, моделі ID.2all та ID.1 будуть одними з них й займатимуть місце в бюджетному сегменті.