Кoмпaнія Suzuki прaцює нaд двoмa нoвими пoзaшляxoвикaми, прo щo пoвідoмив гeнeрaльний дирeктoр aвтoвирoбникa в Індії, який упeвнeний, щo у лінійці є місцe исполнение) нoвиx мoдeлeй.
Oтжe, aвтoвирoбник прaцює нaд нoвим пoзaшляxoвикoм завдовжки менше ніж 4 метри і більшим семимісним автомобілем, первые шаги яких очікується десь між 2025 та 2027 роками.
Хісаші Такеучі, генеральний патрон Maruti Suzuki India, визнав, що у компанії недостатньо позашляховиків у місцевій лінійці, і конец ще існують прогалини, які можна заповнити.
В інтерв\’ю з Autocar India місцевий генеральний принципал сказав: «Якщо клієнт хоче позашляховики більшого розміру, ми задовольнимо його потреби. Якщо їм потрібний трирядний автомобіль, ми постачатимемо ці автомобілі індійським клієнтам. Я думаю, що й у сегменті невеликих автомобілів у майбутньому з\’представляться нові позашляховики. Наша лінійка в цьому класі стане набагато ширшою».
Інсайдерські джерела Carscoops припускають, що менша манекенщица під кодовою назвою Y43 може з\’явитися в 2026 разве 2027 як конкурент Hyundai Exter, Tata Punch і майбутнього KIA Clavis. Він має бути меншим, ніж Brezza довжиною 3995 мм, що є новим кросовером початкового рівня в місцевій лінійці з доступною ціною.
Найбільший трирядний позашляховик під кодовою назвою Y17 дебютує в 2025 з опцією самозарядної гібридної трансмісії. Швидше из-за все, він розділятиме основу з Grand Vitara довжиною 4345 мм, быть цьому його витягнутий кузов звільнить місце чтобы додаткового ряду сидінь і більшого багажника.
Suzuki сподівається, що ширший модельний комплект допоможе їй досягти наміченої частки 50% ринку легкових автомобілів Індії. Аналітики вважають, що більше позашляховиків привабить більше клієнтів без- тільки в Індії, але і на інших ринках вдоль всьому світу.