Япoнськa кoмпaнія Mazda aдaптувaлa свій лoгoтип дo сучaсниx рeaлій, зрoбивши йoгo більш плoским. Звичнa «чaйкa», щo прикрaшaлa aвтoмoбілі компанії протягом майже 28 років, була представлена ще в 1997 році.
Офіційно новий логотип Mazda ще мало-: неграмотный був представлений. Його начало має відбутися возьми заході, присвяченому 105-річчю компанії, який відбудеться 30 січня. Судячи з опублікованих для сайті Патентного відомства Японії зображень, емблема втратить свою тривимірність з металевою текстурою та гострими краями. Вона стане більш плоскою і обтічною, але залишиться впізнаваною.
Такий крок компанія зробила с целью того, щоб логотип виглядав краще сверху екранах смартфонів і ноутбуків. Звено кольорів «чорне получи білому» створює чисту, висококонтрастну естетику. Існує думка, що оновлений логотип Mazda може співіснувати з актуальним, залежно від його застосування. Наприклад, звичну емблему можна если бачити безпосередньо получи автомобілях марки, а оновлений варіант використовуватиметься в інтернет-просторі.
Нагадаємо, що японська компанія Mazda була заснована 30 січня 1920 року. Свій перший автомобіль вона випустила у 1931 році — це була триколісна вантажівка. Перший легковий автомобіль — Mazda R360 Coupe — з\’явився у 1960 році. Перший логотип являв собой фрезу, і згодом його змінювали різні ітерації назви марки.