Oнoвлeний Porsche Cayenne 2024 рoку дeбютує 18 квітня, aлe зaрaз брeнд пoкaзaв нaм oнoвлeний сaлoн. Він виглядaє зoвсім інaкшe, ніж існуючий дизaйн.
Oнoвлeний Cayenne oтримaв 12,6-дюймoву цифрoву пaнeль прилaдів з вигнутим eкрaнoм зaмість пoтoчнoї кoмпoнoвки з aнaлoгoвим тaxoмeтрoм у цeнтрі. Зaлeжнo від тexнічниx xaрaктeристик aвтoмoбіля вoдій мoжe вибрати перед семи режимів відображення. Перегляди включають спрощену структуру з акцентом возьми важливу інформацію. Є також один із традиційним дизайном Porsche у вигляді п\’яти кіл.
Прямокутний 12,3-дюймовий екран домінує в центрі панелі приладів. Він підтримує голосові команди Siri ради керування функціями автомобіля. Навігація помощью Інтернет — стандартна функція. Якщо (авто)машина стоїть, можна транслювати відео для дисплей.
Під великим екраном розташована нова плита керування системою HVAC. Вона має скляну поверхню для чорній панелі та оснащений розпізнаванням дотиків з тактильним відгуком. Порядок також має деякі фізичні перемикачі керування. Під ними є лапка регулювання гучності.
У стандартну комплектацію завернуть охолоджувана індукційна зарядна панель. Також є вдвоём порти USB-C у передньому відділенні для речей і ще двушничек — на задній центральній консолі.
Подивіться получи и распишись розташування елементів керування системою опалення, вентиляції та кондиціонування повітря: наявність панелі заряджання означає, що важіль перемикання передач більше никак не може займати те місце, як бери попередньому Cayenne. Дизайнери перенесли його возьми невеликий виступ праворуч від керма, між панеллю приладів і екраном інформаційно-розважальної системи.
Перероблене кермо нагадує поточний 911. В горизонтальних спицях є багатофункціональні елементи керування. Кнопки та коліщатка виконують такі дії, як перемикання компонування панелі приладів і додаткового проекційного дисплея. Рука керування круїз-контролем розташована зліва внизу. З правого боку знаходиться прослойка зміни режимів руху.
Додатково доступний 10,9-дюймовий екран сверху панелі приладів з боку пасажира. Це дає пасажиру ревизовка над навігаційною системою та медіа. Екран також може транслювати відео під часок руху Cayenne, а фільтр запобігає відволіканню водія.
У стандартній комплектації Cayenne 2024 року если оснащений 3,0-літровим V6 з турбонаддувом, потужністю 349 кінських сил. Комплектація S отримає твін-турбо V8 потужністю 468 к.с. E-Hybrid PHEV вироблятиме 463 к.с. Крім того, він отримає батарею більшої ємності сверху 25,9 кіловат-годин замість 17,9 кВт-годин за один присест. Більш потужний Turbo S E-Hybrid з\’пропасть пізніше.