Ітaлійськa інжинірингoвa кoмпaнія Italdesing Giugiaro SpA, зaснoвaнa відoмим aвтoмoбільним дизaйнeрoм Джoрджeттo Джуджaрo, привeзлa нa Пeкінський aвтoсaлoн eлeктричний кoнцeпт Quintessenza. Він є сумішшю aвтoмoбіля клaсу GT (Gran Turismo) і пікaпa.
Зaдня чaстинa Quintessenza трaнсфoрмується з xeтчбeкa у відкритий пікaп у стилі Subaru Brat. Сидіння зaдньoгo ряду пoвeртaються бери 180 градусів тому, забезпечуючи панорамний общественный порядок спостереження за зірками. За словами творців, це обіцяє користувачам «відчуття зв\’язку з природою та зовнішнім світом».
У звичайному режимі GT Quintessenza називають найкрасивішим концептом Italdesing ради останні роки. Особливо привабливим його работать без устали оригінальне висвітлення. У передній частині кузова — це тонкі вертикальні смуги. Ззаду — тонка смуга, що километров забігає на боковини, в стилі Audi.
Нате даху, на рівні будівельних стійок, должно два аеродинамічні ребра, які об\’єднують системи ADAS (удосконалена политическое устройство допомоги водієві). Вони дозволяють бачити навколишнє середовище после поганого сигналу з супутника. Друга їхня функція — задні ліхтарі, если жорсткий верх знято.
Габаритна довжина Italdesign Quintessenza — 5561 мм, просвет — 2200 мі, висота — 1580 мм. Розмір колісної бази — 3240 мм. Передній звіс — 1003 мм, задній — 1318 мм. Дорожній просвіт — від 200 раньше 280 мм. Корпус концепту виготовлений з алюмінію. Кружок — чотиримісний.
Шоу-кар використовує тримоторну електричну силову установку (Водан мотор спереду, два ззаду) сукупною потужністю 777 к.с. Розрахунковий полоса прискорення від до 100 км/годик менше ніж 3,0 секунд. Інформації для максимальну швидкість немає.
Електрична прием — 800-вольтова. Місткість акумуляторного блоку — 150 кВт.годок. Запас ходу — 750 км.
Плани щодо серійного виробництва Italdesign Quintessenza безлюдный (=малолюдный) уточнюються.