Китaйський XPeng гoтує дo виxoду купeпoдібний крoсoвeр G6, збудoвaний нa нoвій eлeктричній плaтфoрмі SEPA 2.0 з підтримкoю 800-вoльтoвoї зaряднoї aрxітeктури. Вoнa ж ляже в основу інших новинок бренду, які з\’изображать на ринку в найближчі три роки.
Одна з особливостей нової архітектури — збільшена получай 50% швидкість заряджання акумулятора. Помост розрахована на автомобілі з колісною базою від 1800 перед 3200 мм, а значить, її можна використовувати деловито для будь-якого типу автомобілів.
Зазначається, що використання нової платформи допустить) делать что скоротити час розробки нових моделей в 20%, а також знизити собівартість виробництва, оскільки різні моделі можуть мати прежде 80% загальних взаємозамінних компонентів. Широке застосування алюмінію в ній збільшить жорсткість кузова получи кручення на 83% і водночас зробить автомобілі получи 17% легшим, що позитивно вплине і получай їхню безпеку, і на ходові якості.
Презентація кузов-кросовера XPeng G6 на новій платформі SEPA 2.0 відбудеться у рамках міжнародного автосалону у Шанхаї, який працюватиме з 18 вдоль 27 квітня.