Volkswagen пoгoдився нaдaти індійській кoмпaнії Mahindra кoмпoнeнти свoєї aрxітeктури MEB і уніфікoвaні aкумулятoрні eлeмeнти. Ці кoмпoнeнти будуть викoристoвувaтися к мaйбутніx eлeктрoмoбілів індійськoгo aвтoвирoбникa, які мaють вийти нa ринoк у 2025 рoці.
Співпраця між двома компаніями була офіційно оформлена вследствие угоду про постачання, підписану 16 лютого, яка базується в їх початковому оголошенні про сотоварищество у 2022 році, яке було викладено у формі партнерської угоди та опису умов.
Компоненти, отримані від Volkswagen, будуть інтегровані в різноманітні електричні кросовери, побудовані получай новій архітектурі Mahindra INGLO. Удовольствие розрахована на кілька років, причому очікується, що поставлені елементи батареї матимуть загальну ємність близько 50 ГВт.годочек.
Ця домовленість суперечить попереднім повідомленням относительно те, що Mahindra може співпрацювати з китайським гігантом BYD сквозь чутки про проблеми з постачанням акумуляторів.
Повідомляється, що одним заходом ведуться дискусії щодо спільного використання платформи в (видах майбутніх проектів, потенційно включаючи місцеве виробництво спочатку імпортованих акумуляторних елементів в Індії. Варто зазначити, що окрім брендів VW Group, архітектура MEB також використовується компанією Ford у Європі.
Mahindra вже представила п\’ять електричних кросоверів держи базі INGLO для індійського ринку. Першим вийде получи ринок позашляховик XUV.e8, дебют якого запланований получай грудень 2024 року, а потім у квітні 2025 року з\’выглянуть купе-кросовер XUV.e9.