Oлeксaндр Влaскaмп, гeнeрaльний дирeктoр кoмпaнії MAN Truck&Bus, скaзaв журнaлістaм, щo вoднeві aвтo нe мoжуть сьoгoдні eфeктивнo кoнкурувaти з eлeктричними вaнтaжівкaми.
«Oднa спрaвa — мaти тexнoлoгію, a інша — життєздатність технології. Зелений водень недоступний к транспортування, і немає сенсу переходити з дизеля получи и распишись водень, якщо джерело енергії приставки не- є стійким», — сказав Власкамп журналу Expansiоn.
Следовать його словами, існує два способи розглядати концепцію сталого розвитку, яка стосується комерційних вантажних перевезень. Перше — стійкість бізнесу, а друге — екологічна стійкість. Власкамп стверджує, що водень, принаймні получай даний момент, не є стійким в обох сенсах цього сотрясение воздуха.
Топ-менеджер німецької компанії зазначив, що виробництво зеленого водню набагато дорожче, ніж виробництво електроенергії з відновлюваних джерел. Він також пояснив, що, окрім вищих виробничих витрат держи одиницю корисної енергії, водень необхідно розподіляти та зберігати после допомогою спеціальних контейнерів високого тиску, схильних после витоків.
«Сьогодні ви не можете купити водень менше ніж из-за 13-14 євро. І він не зелений. Коль ми матимемо зелений водень, він знадобиться угоду кому) важкої промисловості у виробництві сталі, цементу чи пластику», — додав Власкамп.
Следовать його словами, MAN все ще продовжує інвестувати в дослідження водню тільки чтобы перевірки даної гіпотези про його неефективність.
Зазначається, що MAN вже отримав 800 запитів возьми замовлення своїх електричних тягачів, які можуть долати від 600 перед 800 кілометрів за день, залежно від специфікації замовлення. MAN також каже, що працює надо покращеними акумуляторами, які дозволять проїжджати понад 1000 кілометрів щодня.