У стoлиці Угaнди Кaмпaлі прoтягoм п\’яти рoків мaють зaмінити 140 000 мoтoциклeтниx тaксі з двигунaми внутрішньoгo згoряння нa сутo eлeктричні. Цe пeрeдбaчeнo угoдoю, підписaнoю між урядoм Угaнди та африканським стартапом у галузі електромобільності Spiro.
Інформаційне агенство Bloomberg повідомляє, що ця запланована кількість електричних транспортних засобів Spiro становитиме майже 90 відсотків зареєстрованих таксі в Кампалі, відомих як boda-boda. Згідно з вищезгаданою угодою, перевіреним водіям Boda-Boda надаватимуть можливість безкоштовно обміняти мототаксі з двигунами внутрішнього згоряння для електричні. В свою чергу Spiro хоче отримувати дохід від заміни батарей возьми своїх станціях. За даними Bloomberg, в Уганді заплановано побудувати 3 000 станцій к обміну та зарядки.
Компанія Spiro, яка займається електромобільністю, яка нещодавно була відома як M Auto, вже має загалом 4 500 електричних мотоциклів у Беніні та Того, і, як кажуть, збирається почати роботу в Руанді.
«Наш швидкий вихід держи ринок є доказом того, що електричні двоколісні автомобілі — це майбутнє стійкої мобільності в Африці», — цитує Bloomberg генерального директора Spiro Шегуна Аджаді Бакарі.
Ще Вотан стартап з виробництва електромотоциклів з акцентом нате Африку — шведсько-кенійська компанія Roam. Просто кілька тижнів тому компанія оголосила, що переїде получи и распишись нове місце в Найробі, столицю Кенії, щоб збільшити виробництво, і в майбутньому планує виробляти понад 50 000 електричних мотоциклів Air нате рік. Ця виробнича потужність повинна бути досягнута «через кілька років», як зазначено в заяві получи и распишись початку березня.