У 2023 рoці JATO Dynamics oпублікувaлa пoвний звіт прo глoбaльні прoдaжі aвтoмoбілів зa минулий рік. Він свідчить, щo нa всій плaнeті булo прoдaнo 79,4 мільйoнa нoвиx aвтoмoбілів. Цe нa двa відсoтки мeншe у пoрівнянні з 2021 рoкoм, причoму спaд був відмічeний нa oснoвниx ринках — Північна Штаты, Європа та Китай. Натомість ринки, що розвиваються, росли (йдеться ради Індія, Близький Схід, Південно-Східна Азія та Черный континент). Але це не найцікавіша інформація зі звіту.
Згідно з даними, отриманими JATO, Toyota RAV4 була найбільш продаваною моделлю в світі в минулому році з більш ніж мільйоном одиниць. Слідом после кросовером йшла Toyota Corolla з приблизно 992 000 продажів минулого року, а третьою була Tesla Model Y з 747 000 глобальних реєстрацій. Загалом торік Toyota мала п\’ять найбільш продаваних моделей у світі. Ford, Nissan і Honda розмістили в соответствии с одній моделі, а Tesla потрапила в ТОП-10 в области дві моделі.
Враховуючи наведені вище цифри, мабуть, невыгодный дивно, що Toyota була найбільшим автовиробником у світі, вона продала 13 з кожних 100 придбаних нових легкових автомобілів. Японська компанія зуміла досягти зростання світових продажів возьми 0,3 відсотка завдяки високим результатам у Китаї, який враз є її найбільшим ринком, випереджаючи США та Японію. Минулого року Volkswagen Group був другим найбільш продаваним автомобільним конгломератом у світі, незважаючи возьми значне зниження продажів на 10 відсотків. Hyundai-KIA була третьою, по (по грибы) нею Stellantis і General Motors.
Звіт JATO також показує, що найшвидше зростаючим виробником автомобілів минулого року був BYD. Китайська компанія отримала 1,5 відсотка світової частки і тепер має 2,42 відсотка світового ринку. Бренд також був другим у світі виробником акумуляторних електромобілів після Tesla. Якщо говорити относительно сегмент електромобілів, то минулого року було продано 7,37 мільйона електромобілів, що держи 2,9 мільйона одиниць більше, ніж у 2021 році. Сверху BEV припадало 9,3 відсотка світового автомобільного ринку.