Кoмпaнія Tesla відмoвилaся від aмбітниx плaнів рoзширeння тexнoлoгії гігaкaстінгу (gigacasting – aнгл., лиття мeтaлу під тискoм), щo стaлo дoдaткoвoю oзнaкoю скoрoчeння витрaт нa тлі пaдіння прoдaжів тa зростання конкуренції. Для це повідомляє Reuters із посиланням получи и распишись два обізнаних джерела.
«Tesla є лідером у галузі гігакастингу, передової технології, яка використовує величезні преси потужністю в тисячі тонн тиску во (избежание лиття великих секцій днища автомобіля. У типовому автомобілі днище може складатися із сотень окремих частин», — пояснює видання.
В) такой степени, торік компанія розробляла нову платформу про виготовлення днища невеликих автівок з однієї вилитої деталі, щоб совершенно спростити виробництво та скоротити витрати. Але духом Tesla припинила цю програму, вирішивши зосередитися нате перевіреному методі відливання днища з трьох частин.
«Рішення відкласти потенційний прорив у виробництві стало быть ще одним прикладом того, як Tesla зменшує короткострокові витрати, аби пристосуватися вплоть до падіння продажів і рентабельності, зниженню попиту получай електромобілі в усьому світі та посиленню конкуренції з боку інших виробників електромобілів, таких як китайський BYD», — зазначається в повідомленні.
У цьому зв\’язку також указується, що минулого місяця Tesla звільнила понад 10% своїх працівників числом всьому світу. Також пішли у відставку кілька керівників вищої ланки.
Такі набросок, резюмує Reuters, відображають фундаментальну зміну стратегії — Tesla воліє зосередитися бери розробці безпілотних автівок, аніж для стрімкому нарощуванні продажів електромобілів, получай що розраховували багато інвесторів.