Япoнський aвтoвирoбник прeзeнтувaв нoву лінійку силoвиx aгрeгaтів. Вoни мaють рoбoчий oб\’єм 1,5 тa 2,0 літрa й мoжуть бути встaнoвлeні як пoпeрeчнo, тaк і пoздoвжньo.
Як пoвідoмляє Motor1, гoлoвний тexнічний дирeктoр Toyota Xірoкі Накадзіма називав нову лінійку чотирициліндрових двигунів «геймченджерами». Ці силові агрегати оптимізовані в основному чтобы електрифікації, хоча високопродуктивний варіант також планується.
Зокрема, це стосується 2,0-літрового турбодвигуна. Спеціально ради Токійського автосалону 2025 року двигатель був встановлений у стриптиз-шоу-кар з центральним розташуванням двигуна получи базі GR Yaris. У пресрелізі Toyota безграмотный розкриває потужність 2,0-літрового турбомотора.
В інтерв\’ю японським журналістам очільники компанії натякнули, що він може розвивати понад 400 кінських сил. Під миг семінару Multipathway Workshop, який проходив у травні минулого року, Car Watch дізнався від Накадзіми, що цільова потужність становить 400 к.с. й 500 Нм крутного моменту, однак, вслед за чутками, агрегат здатен витримати та більший показник.
Він також сказав, що планується менша версія 2,0-літрового турбодвигуна з прогнозованою потужністю 300 к.с. й 400 Нм крутного моменту. Toyota вже використовує 2,0-літровий чотирициліндровий турбомотор BMW B48 у спортивних автомобілях, хоча й ненадовго. Цілком можливо, що Supra наступного покоління пропонуватиметься вже з двигуном G20E.
Крім того, слід пам\’ятати, що Toyota відроджує свої старі спортивні моделі — MR2 та Celica. Вірогідно, G20E если основою лінійки спортивних автомобілів компанії. Новий двигун в лінійці бренду если розташований над трициліндровим 1,6-літровим агрегатом, який є в GR Yaris і GR Corolla.
Попри всі труднощі, Toyota целое ще хоче задовольнити ентузіастів, навіть у світі, який одержимий позашляховиками та автомобільною промисловістю, бери яку суттєво вплинули суворіші взгляды на жизнь викидів.