Міла Йовович у головній ролі в постановці «The Night That Flows» від Toyota

Врaжaючe тeaтрaльнe шoу з eфeктoм присутнoсті. Видoвищнa пoстaнoвкa булa присвячeнa виxoду нoвoгo Toyota C-HR.

Лoндoн, 3 лютoгo 2017 р.: кoмaндa тaлaнoвитиx прoфeсіoнaлів з усієї Єврoпи нa чoлі з всeсвітньo відoмoю aктoркoю тa мoдeллю Мілою Йовович представили вражаюче театральне шоу з ефектом присутності.

Інтерактивна постановка із семи сцен під назвою «The Night That Flows» («Ніч у русі»), була представлена в просторому центрі Printworks у Лондоні. Сто гостей шоу отримали можливість повністю зануритися в прекрасну нічну атмосферу вигаданої історії, яка розгорталася в п’яти європейських містах — Берліні, Мілані, Парижі, Барселоні та Лондоні.

 

Міла Йовович вела оповідь, зосереджену на пошуку ідеального стилю життя. Джерелом натхнення послужили ефектні форми нового кросовера Toyota C-HR, створеного, щоб втілювати постійний рух навіть у нерухомому стані.

Вся увага була зосереджена на учасниках — вони стали головним елементом мультисенсорної постановки, отримавши можливість взаємодіяти з різноманітними персонажами на своєму шляху через нескінченний потік подій.

 

У кожній сцені було реалізовано неочікувані сюжетні повороти і захоплюючі сценарії, натхненням для яких стали основні характеристики нового кросовера — від динаміки руху і стильного дизайну, що нагадує діамант, до вишуканого салону і концертної акустичної системи JBL.

Подорож розпочалася в Берліні. Глядачі проїхалися вулицями міста в новому C-HR завдяки інноваційній технології проекції відеоматеріалів, відзнятих під час Міжнародного фестивалю світла в Берліні.

З Берліну глядачі плавно перемістилися до Мілану, де змогли відчути себе зірками моди на подіумі в оточенні папарацці. Покинувши подіум у супроводі Фабіо Аттанасіо (Fabio Attanasio), італійського модельєра та засновника блогу The Bespoke Dudes, й італійської моделі Джорджії Пальмас (Giorgia Palmas), глядачі відвідали закулісну підготовку до модного показу. Зіркою унікального показу став новий автомобіль C-HR, з усіх сторін оточений дзеркалами. Повний поворот на 360 градусів дозволив роздивитися його динамічний дизайн та елегантно врівноважені деталі під усіма можливими кутами.

Далі на гостей очікувало паризьке казино, де вони приєдналися до натовпу біля рулетки. Французький круп’є Етьєн Прадьє (Etienne Pradier) запросив їх випробувати фортуну. Щойно вони зробили ставки, на сцені з’явився французький гонщик Ґерлен Шишері (Guerlain Chicherit) і продемонстрував динамічні характеристики авто, плавність його руху і контроль реагування під час захоплюючої поїздки по величезній проекції рулетки.

Вирушивши до наступного міста, Барселони, глядачі опинилися серед декорацій нічного клубу. Тут іспанський діджей Куартеро (DJ Cuartero) заводив публіку під треки, які лунали зі встановленої в C-HR звукової системи JBL. На завершення глядачі прибули в лондонський бар, де їх зустрів дует міксологів-новаторів — Алекса Кратена (Alex Kratena) і Сімона Капорале (Simone Caporale) — в компанії самої Міли Йовович.

Над цим неймовірним проектом працювала команда найталановитіших у світі театральних діячів і проектувальників під керівництвом креативних директорів Джонні Ґранта (Jonny Grant), Геміша Дженкінсона (Hamish Jenkinson) та Джеcіки Різ Міддлтон (Jessica Rees Middleton) у ролі виконавчого продюсера.

 

Міла Йовович поділилася враженнями від проекту:

"Я була в захваті, коли мене запросили взяти участь у цьому проекті — мені подобається, що театральне шоу з ефектом присутності дарує кожному абсолютно унікальну подорож, при цьому всі отримані враження неповторні. Я завжди хотіла зробити щось подібне, тому коли представники компанії Toyota запропонували мені цю ідею, я зацікавилася і вирішила долучитися.

C-HR представляє абсолютно нову концепцію автомобілів Toyota, в основі якої лежить відчуття стилю та висока якість. Це надзвичайно красиве авто з неймовірно стильним дизайном салону. Бренд завжди намагається щось зробити чи сконструювати у кращий спосіб — і я велика прихильниця такої філософії. Втілення всіх наших ідей стало справжнім креативним випробуванням, проте ми все ж знайшли правильний напрямок… і тепер сподіваємося, що кожен, хто відвідає наш захід, надихнеться на пошуки свого ідеального стилю життя."

 

Ян Верхаґен (Jan Verhaegen), менеджер з брендової і маркетингової комунікації компанії «Toyota Europe», заявив: «C-HR представляє абсолютно нову концепцію бренду Toyota, яка повністю відрізняється від всього, що ми створювали раніше. Відповідно, ми розуміли, що для запуску такого авто необхідне щось інноваційне й унікальне — щось, що відтворить ідею «руху», яку втілює авто. Постановка «The Night That Flows» («Ніч у русі») змогла не тільки вловити динаміку й інноваційний характер C-HR, а й довести, чому саме це авто найкраще підходить для тих, хто прагне невпинно рухатися по життю».

ПРИМІТКИ:

Склад команди департаменту: режисура — Джеймс Сіґер (James Seager) і Джо Гафтон (Joe Hufton) з лондонської театральної трупи Les Enfants Terribles, яка займається постановками з ефектом присутності; декорації — лауреат міжнародних премій у сфері дизайну декорацій Такіс (Takis), чиї численні інноваційні роботи використовують у провідних театрах Вест-Енду та всього Сполученого Королівства для відомих міжнародних музичних, оперних і балетних постановок; проекції — Дік Стрейкер (Dick Straker) з компанії Mesmer, який спеціалізується на проектуванні і створенні контенту для незвичних місць і контекстів; окрім того, команда департаменту під керівництвом продюсера Марка Арріґо (Mark Arrigo) провела зйомку й обробку відеоматеріалів проекту, подбавши про те, щоб глядачі, яким не пощастило потрапити на шоу, також змогли насолодитися усіма аспектами подорожі.