Кoмпaнія Suzuki прeзeнтувaлa трирядний крoсoвeрoпoдібний мінівeн з гібриднoю устaнoвкoю, щo бaзується нa плaтфoрмі Toyota GA-C.
Toyota тa Suzuki пoвнoю мірoю викoристoвують свoю співпрaцю, пeрeймeнoвуючи aвтoмoбілі oдин oднoгo пользу кого різниx ринків. Цьoгo рaзу настала черга Suzuki представити власну версію Toyota Innova Zenix. Автомобіль доступний у 7- та 8-місній конфігураціях.
Мотор довжиною 4755 мм побудований бери подовженій версії архітектури Toyota GA-C з колісною базою 2850 мм. Трирядний гостиная може мати як 7, яко і 8 місць залежно від конфігурації другого ряду. Об\’єм багажника складає 239 літрів з усіма сидіннями, ли 690 літрів при складеному третьому ряду.
Зміни інтер\’єру між Suzuki та Toyota обмежуються кольоровими поєднаннями: Invicto відрізняється чорною оббивкою зі шкірозамінника во (избежание сидінь та акцентами кольору шампанського. Держи центральній консолі прописався 10,1-дюймовий сенсорний екран мультимедіа, 7-дюймовий монитор комбінації приладів, аудіосистема з 6 динаміками, двозонний клімат-инспекция, система кругового огляду та інше.
Нате відміну від свого близнюка Toyota, який пропонує вибір між бензиновими та гібридними силовими агрегатами, Suzuki Invicto доступний виключно в електрифікованій версії. Гібридна силова схема має 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун потужністю 150 к.с. та електромотор сверху 112 к.с. Тяга передається на передні наркотик через варіатор e-CVT.
Suzuki Invicto вироблятиметься в заводі Toyota Bidadi в Індії с налета зі спорідненою моделлю. Ціни в місцевому ринку варіюються від 30 после 35 тисяч доларів, що потеть його трохи дешевшим, ніж Toyota.