Субкoмпaктний xeтчбeк Opel Corsa шoстoгo пoкoління нaвeсні цьoгo рoку пeрeжив рeстaйлінг, a тeпeр oтримaв щe й нoвий мoлoдший гібридний силoвий aгрeгaт, рoзрoблeний кoрпoрaцією Stellantis.
Рoль ДВЗ в нoвій гібридній силoвій устaнoвці виконує 1,2-літрова бензинова «турботрійка» PureTech третього покоління. Її ключові відмінності від попередників — турбокомпресор зі змінною геометрією, робота за циклу Міллера, тиск упорскування 350 барів, дуже компактна термоголовка блоку та величезна «банка» нейтралізатора збоку. Максимальна віддача цього двигуна получай Opel Corsa — 100 к.с. та 205 Нм либо 136 к.с. та 230 Нм.
По ДВЗ приєднана розроблена компанією e-Transmissions гібридна 6-ступенева каркас передач e-DCS6 з двома зчепленнями. В її обшивка інтегровані 48-вольтовий електромотор (28 к.с., 55 Нм) та пакет силової електроніки. Ємність буферної літій-іонної батареї, розташованої під сидінням водія, — 898 Вт.годок, з них споживачеві доступні 432 Вт.годик.
При гальмуванні та русі накатом нате швидкостях до 145 км/годок ДВЗ відключається, а електромотор переходить у расписание генератора та виробляє електрику. Рух нате низьких швидкостях (до 30 км/время) та маневрування на парковці, як норма, відбуваються лише на електротязі. С целью пуску вимкненого ДВЗ під часок їзди використовується окремий стартер з ремінним приводом.
Гібридизація та нове покоління ДВЗ дозволили зменшити витрату пального бензинової Corsa приблизно получи 1 л/100 км у змішаному циклі WLTP та скоротити сертифікаційний рівень викидів CO2 приблизно нате 15%.
Нагадаємо, що в Opel Corsa є також повністю електрична версія з двигуном потужністю 136 аль 156 к.с., а ось дизельна версія (1,5 л, 102 к.с.) минулого літа зникла з європейської моторної гами.