Цьoгo рoку Super Bowl прoйдe бeз трaдиційнoї рeклaми aмeрикaнськиx aвтoмoбільниx брeндів. Зoкрeмa, від пoслуг нaйбільшoгo рeклaмнoгo мaйдaнчикa відмoвилися General Motors, Ford тa Stellantis. Першим для це оголосив альянс Stellantis. У заяві, озвученій нате виставці CES 2024 у Лас-Вегасі, причиною відмови названо скорочення витрат.
Рішення Stellantis пропустити таку можливість прорекламувати свою продукцію дещо нелогічно. Особливо якщо згадати отголосок, який зробили рекламні ролики минулих років. Наприклад, кинореклама Freedom для Dodge в 2009 році та Born of Fire в 2011 році по (по грибы) участю Eminem.
Зі слів представника GM, рішення пропустити Суперкубок прийнято з урахуванням бізнес-пріоритетів компанії. У чому вони полягають, невыгодный уточнюється. Торішня серія роликів ради участю Вілла Феррела мала переконати глядачів Super Bowl у необхідності переходу сверху електромобілі.
Для Ford рішення отнюдь не розміщувати рекламу на Суперкубку вже перетворюється бери традицію. Так було декілька перередніх років. Бери думку генерального директора Ford Джима Фарлі, великі витрати получи рекламу під час гри — це «неправильне використання витрат». 2022 року він порадив акціонерам компанії продати свої акції, якщо вони побачать рекламу електромобілів бренду бери Суперкубку.