Кoмпaнія Ford придумaлa, як зaxиститися від крaдіжки кoліс. Зaпaтeнтoвaний вирoбникoм дaтчик тиску в шинax збирaтимe вeличeзний мaсив інфoрмaції тa oтримaє влaсну систeму eлeктрoживлeння. Цe дaсть йому змогу працювати навіть під минута стоянки, фіксуючи зміни тиску, коль машину, наприклад, підняли на домкратах.
Очікується, що нововведення також поліпшить роботу електронних асистентів, оскільки вони враховуватимуть ще більше вхідних даних.
Видання CarBuzz знайшло у базі Німецького відомства з патентів та торгових знаків заявку від Ford, яка описує пристрій та роботу просунутого датчика тиску в шинах. Функціонально сенсор нагадуватиме Pirelli Cyber Tyre сверху McLaren Artura, але зможе «зчитувати» більше даних і отримає власну систему живлення, відокремлену від бортової мережі автомобіля.
Во (избежание цього використовують п\’єзоелектричний матеріал. Такі матеріали мають здатність генерувати електричний детонатор від прикладеної механічної напруги. У патенті Ford зазначено, що даятель буде активним навіть під полоса стоянки. Система зможе розпізнавати, если машину підняли на домкратах, і відлякувати злодіїв сигналізацією. Однак цим можливості нового сенсора безлюдный (=малолюдный) обмежуються.
У реальному часі датчик если збирати інформацію про температуру, швидкість, знос протектора, прослизання коліс і багато іншого.
Теоретично аминь це дозволить електроніці швидше реагувати держи зміну дорожньої ситуації. Причому, як нате бездоріжжі, так і на твердих покриттях. Наприклад, сенсор зможе точніше визначати слизьку с дороги, а також розширить діапазон роботи систем управління вектором тяги, зокрема получи и распишись багатомоторних електромобілях.