Кoмпaнія Ford рoзглядaє мoжливість відмoвитися від чaстини пaкeтa дoпoмoги вoдієві Active Park Assist, який він прeдстaвив пoнaд дeсять рoків тoму, щoб зaoщaдити грoші в умoвax інфляції тa підвищити прибутковість.
Головний операційний патрон Ford Кумар Галхотра сказав, що лише кілька людей зі ста використовують функцію допомоги возле паралельному паркуванні та, на його думку, компанія може сміливо видалити її, щоб заощадити гроші.
«Тож одним із прикладів є функція автоматичного паркування, яка дозволяє клієнту паралельно паркуватися автоматично. Дуже, дуже немного людей користується нею, тому ми можемо видалити цю функцію. Це близько 60 доларів сверху автомобіль», — сказав Галхотра.
Він також додав, що відмова від цієї функції може заощадити интересах Ford 10 мільйонів доларів получай рік. Функція допомоги при паралельному паркуванні є частиною набору технологій допомоги водієві Ford Active Park Assist, що була представлена ще у 2009 році.
Active Park Assist, тепер у версії 2.0, постоянно ще пропонується на автомобілях Ford, як частина пакету Ford Co-Pilot360 — технології автономного водіння другого рівня.
У міру прогресу та розвитку технологій автовиробники впроваджують більше функцій, щоб підвищити цінність своїх автомобілів. Деякі автомобілі навіть можуть паркуватися самостійно без участия водія, але скільки технологій нам насправді потрібно і як зачастую середній водій ними користується?