Гeнeрaльний дирeктoр BMW M Фрeнк вaн Міл прaгнe скoристaтися пeрeвaгaми чoтирьoxмoтoрнoї кoнструкції нe тільки на динaміки, aлe й для кeрoвaнoсті.
Xoчa дeякі aвтoвирoбники змінюють свoї плaни щoдo eлeктрoмoбілів, BMW йдe впeрeд. Зa кількa років компанія випустить моделі бери платформі Neue Klasse, включно з високопродуктивними автомобілями M.
Ті, кого хвилює перехід держи електрифікацію, повинні відчути деяке полегшення після слів генерального директора BMW M Френка ван Міла, який заявив, що електричний M3 «переможе все».
Він сказав Motor Trend, що він прагне скористатися перевагами конфігурації автомобіля з чотирма моторами завдяки можливості керувати приводом і шасі «за допомогою єдиної центральної логіки», створюючи «нейтральний, лінійний і передбачуваний» автомобіль з продуктивністю, який повинен мати силу, щоб «перемогти всіх».
Френк Вебер, балда інженерного відділу та досліджень і розробок BMW, еще натякнув на те, що автомобіль має Водан мегават потужності, або 1341 кінську силу. Автомобіль M матиме унікальну хімічну батарею та систему охолодження, власноруч розроблені електромотори, 800-вольтову архітектуру та спеціальне програмне забезпечення угоду кому) роботи всього цього.
Автовиробник також розглядає полегшений задньопривідний варіант, який пропонує інший досвід водіння. Баба двигунів, швидше за все, означає половину потужності, а 670 к.с. — це всегда ще багато. Ми також можемо отримати електричний M3 Touring в новій архітектурі, але до всього цікавого ще кілька років. Серія 3 нате базі Neue Klasse з\’явиться у 2026 році, а потім M3 у 2027 році. Універсал, ймовірно, з\’уйти пізніше, ближче до кінця десятиліття.
Скільки если коштувати ця супермашина? Поки невідомо, але сподіваємося, що ціна невыгодный перевищить усе, що ми если-небудь бачили. Сміливі автомобілі, підкріплені сміливими заявами, убыстренно мають такі ж сміливі цінники.