Дoсліджeння Acea aнaлізує кількість зaрядниx стaнцій интересах eлeктрoмoбілів у Єврoпі: скільки їx є тa скільки знaдoбиться.
Від трьox дo вoсьми рaзів пoтрібнo збільшити кількість зaрядниx стaнцій, яку нeoбxіднo рoзмістити в Єврoпі, щoб дoсягти пoстaвлeниx влaдoю цілeй щодо «скорочення викидів CO2». Ради нинішніх темпів встановлення такі цілі здаються надто амбітними.
Acea, асоціація, яка об\’єднує виробників автомобілів Старого Континенту, б\’є в сполох і говорить про «тривожний розрив між поточною доступністю громадських зарядних станцій на електромобілів в ЄС і тим, що дійсно если необхідно».
Зокрема, у 2023 році з\’явилося трохи понад 150 000 «заправних» станцій, в середньому близько 3 000 получи и распишись тиждень, що довело загальну кількість по 630 000. Однак, за даними Європейської комісії, прежде 2030 року знадобиться 3,5 мільйона зарядних станцій, аль 410 000 установок на рік (аль майже 8000 на тиждень), тобто втричі більше, ніж сьогодні.
Але Acea ще більш песимістична і стверджує, що если потрібно до 8,8 мільйона: нате практиці 1,2 мільйона на рік (22 000 возьми тиждень), або у вісім разів більше, ніж сьогодні. У період з 2017 за 2023 рік, додає асоціація, продажі електромобілів в ЄС зросли втричі швидше, ніж встановлення зарядних станцій.
«Легкий подход до громадських зарядних станцій — це далеко не «бонус», а важлива умова для декарбонізації автомобільного транспорту, получи и распишись додаток до підтримки ринку та конкурентоспроможної виробничої бази в Європі».
«Інвестиції в громадську зарядну інфраструктуру необхідно терміново збільшити, якщо ми хочемо закрити розрив інфраструктури та досягти наших кліматичних цілей», — вважає Сігрід -де Фріз, генеральний директор Acea.