Мaсoвe впрoвaджeння eлeктрoмoбілів ввaжaється ключoвим крoкoм у дeкaрбoнізaції eнeргeтичнoї систeми, oднaк нoві дaні свідчaть, щo влaсники eлeктрoмoбілів прoїжджaють нa свoїx aвтoмoбіляx знaчнo мeншe кілометрів держи рік порівняно з власниками бензинових машин.
Дослідження, проведене вченими Університету Джорджа Вашингтона і Національної лабораторії поновлюваних джерел енергії США, базується получи и распишись даних одометрів 12,9 мільйона старих автомобілів і 11,9 мільйона старих позашляховиків з 2016 точно по 2022 рік. Результати показали, що електромобілі з акумуляторними батареями (BEV) проїжджають у середньому майже получи и распишись 7300 км менше на рік, ніж бензинові автомобілі.
В конкретних цифрах, електромобілі проїжджають 11530 км нате рік, тоді як бензинові машини долають 18735 км нате рік. Аналогічно, електричні позашляховики проїжджають 17038 км, тоді як їхні бензинові аналоги долають 20842 км нате рік.
Дослідження вказує на тетка, що реальний вплив на навколишнє середовище від використання електромобілів може бути переоцінений, особливо зі збільшенням пробігу. Ґрунтуючись бери припущеннях про порівнянний пробіг електромобілів і бензинових автомобілів, поточні оцінки економії викидів вуглекислого газу можуть бути недооцінені.
Дослідники також звернули увагу возьми те, що ефективність використання електромобілів може залежати від безлічі чинників, як-ото наявність зарядної інфраструктури та домогосподарства з кількома транспортними засобами, що може позначитися возьми пробігу електромобілів.
Ці результати порушують питання насчет те, як розробляти правила і норми щодо викидів і встановлювати стандарти для того автомобілів з нульовими викидами. Найбільший екологічний ефект можна очікувати від водіїв, які долають великі відстані нате своїх електромобілях. Таким чином, додаткові дослідження та аналізи можуть знадобитися для того більш точної оцінки впливу електромобілів для навколишнє середовище.