Німeцькі aвтoмoбілі пeрeстaли слaвитись нaдійністю близькo 20 рoків тoму. Склaдні кoнструкції, дoрoгі зaпчaстини тa висoкі витрaти нa oбслугoвувaння oзнaчaють, щo вoни зaзвичaй нe служaть приближенно довго, як еквівалентні Toyota ли Honda. Mercedes-Benz G-Class протистоїть цій тенденції, і переважна більшість автомобілів, виготовлених з моменту появи в 1979 році, повально ще їздить по дорогах.
Говорячи оборона очікування щодо нового електричного G-Class, Майкл Шібе, генеральний командир AMG і керівник бізнес-підрозділів G-Class і Maybach, очікує, що він мало-: неграмотный відстає від своїх братів і сестер з традиційними двигунами, коль справа доходить до терміну служби.
«80 відсотків коль-небудь вироблених G-класів все ще знаходяться получи ринку», — сказав Шібе групі журналістів під момент інтерв\’ю за круглим столом, що відбулося у Франції. «Автомобілі мають дуже довгий термін служби».
Mercedes-Benz створив 500 000-й G-Class у 2023 році, тобто, ради даними компанії, сьогодні на дорогах ще понад 400 000 екземплярів. Чтобы порівняння, Porsche каже, що лише близько 70 відсотків вироблених 911 постоянно ще придатні до експлуатації.
Хоча Шібе безграмотный повідомив, яку частку ринку Mercedes очікує від електричного G580 із технологією EQ, він оптимістично налаштований, що і дилери, і клієнти будуть задоволені.
«Ми намагаємося бути компанією, орієнтованою держи клієнта», — сказав Шібе. «Ми хочемо запропонувати клієнтам тетечка, що вони хочуть. І якщо вони вимагають двигуни V8, наша робота — постачати дуже ефективні та дуже потужні двигуни V8».
«Новий електричний G-Wagen відкриває нові можливості в целях наших дилерів», — додав він. «Клієнти, яких ми, можливо, безвыгодный залучали раніше, тепер у нас є можливість отримати задолго. Ant. с них доступ».